Metamar

Aranżacja wnętrza biura jako przykład działań employer branding

Employer branding to działania mające na celu zapewnienie wyższego poziomu obsługi klienta poprzez kreowanie wizerunku marki. Ma to wpływ nie tylko na samo postrzeganie jej przez potencjalnych klientów i udziałowców, ale przede wszystkim budowanie pozytywnej opinii wśród dotychczasowych pracowników firmy oraz kandydatów na rynku pracy. Wyróżnia się dwa typy employer brandingu – wewnętrzny (skierowany do obecnych pracowników i kontrahentów) oraz zewnętrzny (skierowany do przyszłych pracowników i kontrahentów).

Aranżacja wnętrza – skuteczne działanie w zakresie employer brandingu

Aranżacja wnętrza ma ogromny wpływ na ogólny odbiór potencjalnego miejsca pracy – nie tylko pod względem panującej w nim atmosfery, ale również określenie perspektyw zawodowych. Nie trzeba wspominać, że im bardziej stylowe, eleganckie i innowacyjne jest wnętrze, tym większe budzi zainteresowanie. Jeżeli wnętrze przedsiębiorstwa lub korporacji prezentuje się profesjonalnie i ekskluzywnie, staje się to niemalże jednoznaczne z faktem, iż pracodawca dba o dobro swoich podwładnych i dokłada wszelkich starań, by czuł się on w pełni komfortowo w swoim miejscu pracy. Analogicznie, jeśli wnętrze zachwyci klienta, szybciej podejmie on decyzję o podjęciu współpracy.

Jakie materiały najlepiej wybrać?

Istnieje wiele sposobów na uczynienie wnętrza atrakcyjnym dla oka. To, jakie materiały wykończeniowe oraz dodatki zostaną wykorzystane, zależy głównie od stylu, w jakim chcielibyśmy urządzić biuro. Niewątpliwie warto jest jednak zainwestować i postawić na wybór materiałów najwyższej jakości, takich jak kamienie naturalne. Marmur czy trawertyn to tylko jedne z wielu przykładów materiałów szlachetnych, które są w stanie całkowicie odmienić wnętrze i uczynić je bardziej prestiżowym. Co więcej, kamienie te nie tylko pięknie się prezentują, ale również są odporne na zniszczenia – jest to gwarancją jakości i solidności. Warto również podkreślić, że płytki marmurowe czy trawertyny przywodzą na myśl określone skojarzenia. Jeśli chcesz wywrzeć na pracownikach i klientach wrażenie firmy otwartej, profesjonalnej i prestiżowej, wykorzystanie kamieni w przestrzeni biurowej będzie skuteczną pomocą.

Aranżacja  może być przykładem działań employer brandingu. Inwestując w dobór odpowiednich materiałów wykończeniowych oraz dodatków można stworzyć wnętrze idealnie oddające charakter firmy, jak również zapewnić jej pozytywny odbiór przez pracowników i klientów.

Rekomendowane artykuły